In verband met de promotiewedstrijd tussen Almere City FC en Willem II wordt er op woensdag 13 mei grote verkeersdrukte en extra drukte rondom het sportpark verwacht.
In overleg met de gemeente en Almere City FC is daarom besloten om alle trainingen op deze dag niet door te laten gaan. Voor Sporting Almere staat de veiligheid van onze leden, vrijwilligers en bezoekers altijd voorop.
In overleg met de trainer kan gekeken worden naar de mogelijkheid om de training te verplaatsen naar donderdag. Mocht hier behoefte aan zijn, dan horen wij dit graag via de trainer of teambegeleiding.
Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en danken iedereen voor het begrip en de medewerking.